
Жаңы долбоордун ишке киришине байланыштуу, PF Fair жана Туруктуу өнүгүү чечимдери (FSDS) Долбоордун жардамчысын талап кылат.
ТАЛАП КАЛАТ:
- Менеджмент, өнүктүрүү изилдөөлөрү, билим берүү же ага байланыштуу дисциплиналар боюнча бакалавр даражасы;
- Мыкты пландоо, аналитикалык, уюштуруучулук жөндөмдөр жана белгиленген мөөнөттөргө жооп бере алуу жөндөмдүүлүгү;
- Мониторинг боюнча тажрыйба жана баалоо (артыкчылык);
- Жакшы команда оюнчусу;
- Мыкты оозеки, жазуу жана отчеттуулук көндүмдөрү;
- Компьютердик жөндөмдөр (MS OFFICE – Ms Word, Ms Excel жана Ms PowerPoint),
- Тилдерди билүү – англис, кыргыз жана орус тилдери.
НЕГИЗГИ МИЛДЕТТЕР:
1. Өнөктөш уюмдарга колдоо көрсөтүү
- Долбоордун алкагындагы суроо-талаптар боюнча өнөктөштөр менен толук кат алышууну жүргүзүү;
- Бенефициарлар менен байланышта болуп, долбоор тууралуу маалыматты үзгүлтүксүз жаңыртып туруңуз.
2. Долбоорду бардык тармактарда колдоо
- Долбоордун жетекчиси/аткаруучу директору тарабынан жактырылгандан кийин долбоордун жүрүшү жөнүндө маалыматты үзгүлтүксүз берип туруңуз. Долбоордун маалыматтык материалдары;
- Маалымат базасында бардык керектүү материалдарды – кагаз жана электрондук көчүрмөлөрдү кылдат даярдоо;
- Долбоордун максаттарына жетүү үчүн иштин сапатын камсыз кылуу;
3. Программанын мурунку көрсөткүчтөрүнө салыштырмалуу аралык өзгөрүүлөргө көз салуу жана жакшыртуу чараларын корректировкалоо үчүн программаны ишке ашыруунун жүрүшүндө мониторинг, маалыматтарды чогултуу жана отчеттуулук процессин өркүндөтүү;
- Программаны жана долбоордун мониторингинин ишенимдүү куралдарын (ISHTE куралы) ишке ашыруу жана колдоо
- Базалык маалыматтарды чогултууну жана долбоордун орто мөөнөттүү отчетторун даярдоону колдоо
- Долбоордун логистикасы,< / li>
- Долбоорго тиешелүү материалдарды которуу.
4. Кошумча милдеттер:
- Административдик кеңсенин милдеттери.
КАНТИП КОЛДОНУУ КЕРЕК:
Эгер сиз бул кызматка тапшырууну кааласаңыз, резюмеңизди коштомо кат менен электрондук почтага жөнөтүңүз. почта: office@fsds.kg 17.05.2021, 17:00 чейин.
Тандалган талапкерлер гана маектешүүгө чакырылат.